Make your own free website on Tripod.com
Світ радіо

Повертаючись до надрукованого

Валерій Новосвітній:

    "Гала радіо" лише одне

 Кіномузичний тижневик "П'ятниця" №6 (259), 7.02.1997 

Новини радіо
Радіостанції України
Словник термінів
Формати радіомовлення
Радіо і Закон
Читалка
Цікаві лінки
Музей
Пісні про радіо
Подяки
Гостьова книга
Форум
Чат
Різне
FAQ


          У минулому номері, публікуючи лист нашого постійного читача про ситуацію в радіомовному просторі Києва, через брак необхідної інформації ми допустили помилку у висвітленні діяльності ЗАТ "Радіокомпанія "Гала". Ми попросили прояснити ситуацію заступника директора радіокомпанії Фелікса Старовойтова:

           - 18 липня 1996 року без попереднього повідомлення радіокомпанія "Гала" з позивним "Гала радіо" була вилучена з ефіру і позбавлена його зараз у найкращий ефірний час. Ніякі розмови про те, що директор станції американець, чи станція належить американцю, не є приводом для статті.
           Трошки про історію. 1993 року була зареєстрована ТРК "Провесінь", яка отримала реєстрацію як засіб масової інформації з мовленням на частоті 100 МГц. 1995 року у цю станцію дійсно були вкладені досить значні інвестиції - сотні тисяч доларів. Вони були вкладені громадянином США і кількома українськими інвесторами. І станція була перейменована в ЗАТ "Радіокомпанія "Гала". Пан Малютін, нині директор ТРК "Лідер", тоді був директором радіокомпанії "Гала" і його мати володіла певною часткою в статутному фонді. Причому ця частка повинна була покритися отриманням ліцензії. Він дійсно брав участь у створенні "Провесня", але отримав за це гроші. Різниця між "належить" і "продав" зрозуміла всім. А деякі люди у цій країні не розуміють: раз продав, значить уже не належить. Хоча пан Малютін не був власником радіокомпанії "Гала" 1995 року. Він працював там директором.
            Того ж 1995 року (влітку) радіокомпанія "Гала" з позивними "Гала радіо", що дуже важливо, бо "Гала радіо" вже тоді існувало, подало заявку на отримання ліцензії на мовлення протягом 24 годин на частоті 100 МГц. Національна рада з питань телебачення і радіомовлення видала нам ліцензію на 12 годин, мотивуючи це тим, що більш як на 12 годин ліцензія нікому не видавалася. Взимку 1996 року радіокомпанія "Гала" повторила заявку, щоб остаточно вирішити питання з цілодобовим мовленням. Заявка була подана 1 лютого. Згідно з законом Нацрада повинна була розглянути її і прийняти рішення у місячний строк.
            Незабаром була створена ТРК "Лідер" з паном Малютіним на чолі. У березні вони подали заявку без вказування частоти на мовлення. При цьому повсюди заявлялося, що ця ТРК є "Гала радіо". І в Нацраді вважали, що пан Малютін представляє радіокомпанію "Гала", тому виділили "Лідеру", не повідомивши радіокомпанію "Гала", її ефірний час. Ніякого поділу радіокомпанії "Гала" на два "Гала радіо", як дехто стверджує, не було.
            Ми подали позов до Вищого арбітражного суду на неправомірні дії Нацради: "Лідеру" віддали наш кращий ефірний час з 8 до 20 години. Суд постановив, що рішення Нацради про перерозподіл частот було протизаконним і відмінив його, а ліцензія, видана ТРК "Лідер", вважається недійсною. Рішення суду було прийнято 9 грудня 1996 року, але ТРК "Лідер" як вела мовлення, так і веде, а Нацрада ігнорує рішення Вищого арбітражного суду України. Від неї ми досі не отримали жодного письмового документа - ні тоді, коли вносились зміни в ефірне мовлення, ні після рішення суду.

                                                     Інтерв'ю взяв Валерій НОВОСВІТНІЙ

Назад Головна сторінка